Administratif

RSS

493 Administratif offres d'emploi trouvées sur Monster.

Jobs 1 to 20 of 20
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een tijdelijke Administratief bediende (M/V) voor een bedrijf in de medische sector. Deze vacature is een tijdelijke vacature van 5 maanden, te starten op 1 december 2014. Het bedrijf is gelegen in de omgeving van Sint-Lambrechts-Woluwe. Als administratief medewerker heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Je biedt administratieve ondersteuning aan een team...;
Charleroi, 6000
Pour l'un de ses clients actif dans la logistique, Synergie recherche un(e) support admin. Dans le cadre de cette fonction, votre mission consiste à: - Accueil administratif des nouveaux collaborateurs - Point de contact administratif des collaborateurs opérationnels. - Point de contact opérationnel des agences intérim. - Accueil et gestion administrative des réceptions et expéditions (identificat...;
Wilrijk
* U bent verantwoordelijke voor de volledige administratieve verwerking van de landbouwaankopen en staat hier in nauw contact met de verschillende productmanagers. * U maakt de inschrijvingspapieren in orde * U volgt de wetgeving op de voet en past deze naar behoren toe * U rapporteert aan de directie Gezocht profiel * U heeft een hogere opleiding genoten (bachelor, master) * U hebt een passie voo...;
antwerpen
Als rechterhand van de manager van een overkoepelende bedrijvenorganisatie zijn we op zoek naar een ervaren Management Assistant, Je zal taken uitvoeren ten behoeve van de manager en zal af en toe ingeschakeld worden door andere diensten, Tot het takenpakket behoren: - Telefoon beantwoorden - Vergaderingen plannen - Lunchen organiseren - Mailbox opvolgen - Communicatie uitsturen voor de verschille...;
Vilvoorde
- Onthaal - Telefonie - Acces control - Organiseren van meetingroom - Badges, parking, sleutels beheer - Postbedeling - Noorprocedures - Opvolgen beveiliging en bewajking Gezocht profiel - Ervaring als receptioniste - Goede talenkennis N/E/F - Beschikken over een eigen wagen - Presentabel voorkomen als uithangbord van een internationale onderneming. Jobgerelateerde competenties Personen onthalen e...;
Zonhoven, 3520
Voor onze klant kijken wij uit naar een veiligheidsdeskundige Niveau II met het voorgenoemde attest. U staat in voor : - Het verzorgen van veiligheidsopleidingen. - Het begeleiden van projecten. - Het ondersteunen van bedrijven bij hun preventiebeleid. Profiel Diploma veiligheidskunde niveau II. Zelfstandig werken is geen probleem voor u. Teamplayer. Flexibel naar uren en taken toe. Leergierig ing...;
Bruxelles, 1000
Nous recherchons pour notre client un(e) assistant(e) de direction bilingue (FR/NL). Le client se différencie grâce à son assortiment de produits diversifié et exclusif, à leur orientation client et à la qualité de leurs conseils. Leurs équipes de vente, de marketing et d’achats travaillent sans relâche à l’amélioration de leur service envers leurs clients. Chaque collaborateur contribue à leur su...;
Zaventem, 1930
£ Telefonisch onthaal van klanten (informatie geven, gesprek doorschakelen, berichten nemen, enz.) £ Onthaal van de klanten en de bezoekers aan de receptie £ Maken van de toegangsbadges £ Reserveren van taxis £ Het beheer van de parking £ Verschillende administratieve taken Profiel Wij zoeken iemand die : £ perfect drietalig is : frans, nederlands en engels. Indien u een woordje duits kan is dit z...;
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een dynamische en drietalige Management Assistant (M/V). Het bedrijf is gelegen in Zaventem. Als Management Assistant heb je de volgende verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van meetings; Je houdt de agenda bij; Je notuleert tijdens meetings; Je staat in voor de travel arrangements; Je bereidt presentaties voor; Je verwerkt de onko...;
Bedrijfsomschrijving: Onze klant is actief in de banksector en is gelegen te Elsene. Voor hun hoofdzetel, zijn we op zoek naar 3 nieuwe medewerkers Financiele Adviseurs (m/v) voor hun call center. Functieomschrijving: Als Financieel Adviseur bent je verantwoordelijke voor: " Het beantwoorden van een brede waaier van vragen gesteld door de klanten inzake de verschillende bankproducten (telefonisch...;
TMFGroupin Belgiumiscurrently lookingfora Receptionist (m/f) The Receptionist needs to ensure a high level of reception service for external visitors and internal staff physically and orally and assist staff with all office queries. Keyresponsibilities · Welcoming visitors, · Answering all incoming calls · Preparation of courier packages, registered mail and express mail · Assisting with flight ti...;
Tournai, 7500
Description de l’entreprise Pour l'un de nos clients situé dans la région de Tournai nous sommes à la recherche d'un employé administratif trilingue (Fr/Nl/Ang) (H-F) Description de fonction Vous êtes en quête d'un nouveau challenge professionnel au sein d'une entreprise dynamique et en pleine croissance. Vous assurez autant la gestion administrative des clients que celle des documents internes à...;
Brussels, 1000
Bedrijfsomschrijving Pauwels Consulting is een snel groeiend Belgisch adviesbureau. Wij leveren technisch advies en turnkey projecten op het gebied van Engineering, Pharma en IT aan vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland. Pauwels Consulting onderscheidt zich door een zeer persoonlijke aanpak. Wij investeren graag in de voortdurende opleiding, persoonlijke coaching en individuele ontw...;
Woluwe-Saint-Lambert, 1200
Localisation : Berchem-Antwerpen As a Floating PA, your role is to assist the various departments by covering for PAs during their absence or providing additional support to a department experiencing a high-level of workload.(60%) Core tasks include: • typing letters, correspondence and legal documents; • maintaining the lawyers' diaries, making appointments, arranging meeting rooms and organising...;
Société confidentielle Oosteeklo
Dossierbeheerder verzekeringen(m/v) Regio Meetjesland A Fortiori is Specialist in Menselijk Kapitaal en gespecialiseerd in de financiële sector. Organisaties ondersteunen wij doorheen rekrutering & selectie alsook in Vorming, Training en Opleiding van hun medewerkers.Door onze jarenlange kennis, kunde en ervaring in ons vak - ons team bestaat namelijk uitsluitend uit psychologen - bieden wij u onz...;
Brussels, 1000
Het Instituut van de Accountants en de Belastingconsulenten is een publiekrechtelijke beroepsorganisatie dat zo"n 6500 leden en 2000 stagiaires telt. Het Instituut heeft als opdracht toe te zien op de opleiding en de permanente organisatie te verzekeren van een korps van specialisten die bekwaam zijn om de functies van accountant en belastingconsulent uit te oefenen, waarvan het Instituut de organ...;
Brussels
Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies,onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO's en grote ondernemingen in hun administratieveprocessen en HR-politiek. Welke is de uitdaging? Als Business Support ben je verantwoordelijk voor : Opmaak en opvolging van de planning van de Payroll Consultant. Verzamelen...;
Voor onze klant, gelegen in de regio Antwerpen, zijn we op zoek naar een Planbeheerder/Coördinator. Functiebeschrijving Je coördineert alle activiteiten gerelateerd aan het planbeheer. Je registreert aanvragen en opleveringen van originelen. Je handelt aanvragen en opleveringen af. Je ziet erop toe dat alle opgeleverde documenten beantwoorden aan de specificaties van de klant. Je houdt het documen...;
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Allround Administratief Bediende met goede kennis Frans. Voor een organisatie actief in de zorgsector zijn wij momenteel op zoek naar een Allround Administratief Bediende. Het gaat om een firma die een 300-tal medewerkers telt en enorm groeiend is. Om deze groei mee te ondersteunen zoeken zij iemand om in eerste instantie het HR team te ondersteunen. De ver...;
Brussels, 1000
KEY TASKS : Acting as a personal assistant to a partner; Excellent and experienced diary management skills to deal with often complex arrangements including hotel, international travel bookings and meeting arrangements; Answering and screening phone calls, enquiries and requests, and handling them when appropriate; Typing and proof reading of correspondence; Preparing presentations (layout); Organ...;

Vous n'avez pas trouvé l'emploi Administratif que vous cherchiez ?
Nous vous enverrons par email les nouvelles offres correspondant à cette recherche.
m'envoyer par email

Téléchargez votre CV et soyez repéré par les recruteurs !
C'est aussi simple que ça !
A propos de Monster | Monster recrute | Choisir sa pub | Conditions d'utilisation | Protection des données | Aide | Sécurité | Nous contacter | Plan du site
©2014 Monster – Tous Droits Réservés - VG.1520/B - B-AB09.002 - W.RS.545 - U.S. No. de Brevet 5,832,497 - NYSE: MWW - V: 2014.4.60.60-211